top of page
Vyhledat
  • Obrázek autorajirikdobi

Istanbul-Göreme

Aktualizováno: 12. 8. 2018


Pro přejezd jsem tentokrát zvolil, vzhledem k rychlosti a přímosti, autobus. Hlavní istanbulské autobusové nádraží je z centra trochu z ruky, ale naštěstí je napojeno linkou metra, takže cesta nebyla nikterak zdlouhavá. Na nádraží jsem si vyzvedl objednanou jízdenku a nastoupil do jednoho z desítek přistavených autobusů. Autobus byl moderní, pohodlný, se zásuvkou pro nabití počítače či mobilu a multimediálním panelem stejným, jako v regiojetu. Bohužel však v nabídce byly všechny filmy pouze turecky a při každé zastávce autobusu se panely vypnuly. Z počátku jsem se snažil něco napsat ale potom jsem usoudil, že bude lepší se na vás vykašlat a trochu se prospat.

ePár kilometrů před cílem jsme si museli přestoupit do jiného autobusu směřujícího přímo do Göreme. Do cíle jsme dorazili asi s hodinovým zpožděním, já se hned odebral směr hotel, kde jsem, už asi po půl hodině, měl připravený pokoj, ve kterém jsem se natáhnul a vzbudil se až odpoledne.


28 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Kars-Tbilisi

Kars

Kayseri-Kars

bottom of page